⚠️ Orda аппликейшн системийн шинэчлэлт хийгдэж байгаа бөгөөд түр хугацаанд ажиллахгүй байж магадгүй. ⚙

Та ORDA аппликейшн дээр холбоос нээхийг оролдсон боловч энэ нь амжилтгүй болсон. Таны асуудлыг шийдэж болох эдгээр алхмуудыг хийнэ үү:

  1. Хэрэв та компьютер дээрээ холбоосыг нээсэн бол мобайл төхөөрөмж дээрээ холбоосыг нээнэ үү. Зөвхөн таны мобайл төхөөрөмж дээр суулгасан аппликейшн эдгээр линкүүдэд хариулна.

iPhone дээрх алдааг засах:

  1. Хэрэв та iPhone утсан дээрээ байгаа бөгөөд энэ холбоосыг аппликейшний оронд веб браусер дээр нээсэн бөгөөд хуудасны дээд талд “ORDA аппликейшн дээр нээх” гэсэн баннер байгаа бол үүн дээр дарна уу. Хэрэв баннер харагдахгүй бол баннерыг харуулахын тулд энэ хуудсыг доош татна уу. Хэрэв баннер байхгүй хэвээр байвал 2-р алхамыг оролдоно уу. Хэрэв аппликейшн нээгдсэн ч буруу эсвэл хоосон дэлгэц аппликейшн дээр нээгдэж байвал имэйл дэх холбоос дээр дахин дарна уу.

  2. ORDA програмыг устгаад, дараа нь iPhone-г дахин эхлүүлнэ үү (унтраах дэлгэц гарч ирэх хүртэл асаах товч болон дууг багасгах товчийг дараад унтраагаад асаах товчийг дарж дахин асаана уу). Нэг цаг хүлээсний дараа ORDA програмыг дахин суулгаж, имэйлээр дахин холбохыг оролдоно уу.